Konstnärs biografi
|
Började att leka med lera för ca 10 år sen. Då med att gå kurser men kände sen att jag ville ha allt hemma istället. Vilket jag inte ångrar! För mig är keramiken en plats för lugn och ro. En plats då jag släpper allt och bara är i nuet. Jag tycker om att prova mig fram i lerans värld och utmana mig själv i olika tekniker. Jag har fortfarande en massa att lära mig och jag njuter av varje sekund som jag sätter händerna i min lerklump.
|
Teknik
Keramik
Utställnings beskrivning
Keramik i olika former Fat skålar muggar m.m Allt i stengods
Utställnings lokal
Åsgatan 59
Galleri
Social media
Klicka här när du vill redigera.
Kontakt
Klicka här när du vill redigera.





